Hi Fabian,
I must have thought you selected the option to receive the illusion of a tune!
Just kidding, here is your tune.
Thank you,
The Stratified Calibration Team
Stratified Calibration schrieb:2. Make sure the car is warmed up and find a nice long flat safe piece of road to do two 3rd or 4th gear WOT datalogs (4th is generally better since the loads are higher but only do this if the conditions allow). Remember to most importantly be safe!
3. When logging press the center logging button on the AP 5 seconds before you press the throttle. It takes a few seconds for the AccessPort to actually start recording data.
4. Perform these full gear pulls from 2300-2500 RPM to redline RPM. When taking WOT logs don't roll into the throttle slowly. Punch the throttle to the floor as quickly as possible and hold it down for the entire pull.
5. Make sure the car has the gas you usually run in it and plan on running. Gas quality has a high impact on the performance of the EcoBoost engine.
Diesen Wert habe ich auf ein Monitorfeld gesetzt, damit ich den im Auge habe.ari6265 schrieb:Was nicht drin steht in der Liste ist OAR = Octane Adjust Ratio
ari6265 schrieb:Im Ernst, du guckst dir den an? Da ändert sich eh nicht viel. Was anderes als -1 hatte ich da bei meinen Logs noch nie. STGeorge hat ja vor kurzem sogar -0,8 mit 95 er Sprit gehabt.
Stratified will die Zündtimings v. Zyl. 3 haben, weiss jemand warum ausgerechnet von dem 1 Zylinder?
Beenie schrieb:Schätze damit kann man die Fehler löschen oder deaktivieren, die man bekommt wenn man den Kat raus wirft, sicher bin ich mir aber nicht.
Stratified schrieb:Check Engine Light Clearing: We can clear any check engine lights which may arrise from modifications such as a cat-less downpipes.
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